با عرض سلام و خسته نباشید به کاربران عزیز سیب سرخ دانلود با توجه به مشکلاتی که برای من پیش امده بود حدود چندماه نتوانستم وب را آپ کنم الان هم دیگر حوصله ندارم میخواستم وبسایت جدیدم را به شما معرفی کنم شما میتوانید درآن به اهنگ های مورد علاقه خود برسید WWW.DL-AVA.TK از علاقه مندان دعوت میشود به این سایت سر بزنند در ضمن کسانی که میخواهند مسئولیت مدیریت سایت سیب سرخ را با حداقل بازدید روزانه 200نفر را دارا میباشند در نظرات خود اعلام امادگی کنند. باتشکر سالاری
30bsorkh download


پیوند های سایت

.:: آخرین مطالب ::.

عنوان تاریخ
site dl-ava.tk 1392/5/26
آموزش ICDL – دانلود کتاب آموزش مهارتهای هفتگانه ICDL 1391/12/29
دانلود عکسهای جمکران 1391/12/29
دانلود کتاب راه های تقویت حافظه 1391/12/29
آموزش EDIUS – دانلود کتاب آموزش نرم افزار ادیوس 1391/12/29
دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ (برای ویندوز و موبایل: آندروید و جاوا) 1391/12/29
دانلود موزیلا فایرفاکس – مرورگر Mozilla Firefox 20 1391/12/27
دانلود بازی جذاب Shrek Forever After با فرمت Java 1391/4/13
دانلود برنامه Nero 10 Lite 1391/4/13
دانلود بازی The Walking Dead قسمت ۱و ۲ نسخه SKIDROW 1391/4/12
دانلود Extreme Fishing 2012 HD مستند ماهیگیری شگفت انگیز 1391/4/11
دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی و جدید پکیج شماره دو 1391/4/11
دانلود بازی Civilization V نسخه GOTY Edition 1391/4/9
دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360 1391/4/9
دانلود ۳٫۸ Aleo Flash Intro Banner Maker – نرم افزار ساخت بنر فلش 1391/4/9
دانلود Loaris Trojan Remover v1.2.3.9 - نرم افزار پاک کردن تروجان 1391/4/8
دانلود Naruto Shippuuden Full Episode انیمه ناروتو شیپودن 1391/4/4
دانلود نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 920 1391/4/1
دانلود نرم افزار PhotoInstrument 5.6 Build 563 Multilanguage 1391/4/1
دانلود بازی مهیج و زیبای Golf 3D برای اندروید 1391/4/1

موضوع: <-CategoryName->

با سلام خدمت کاربران سایت 30bsorkh download باید دقت کرده باشین که چندوقته دیگه سایت آپ نمیشه چندماهه مشکلاتی داشتم نتونستم سایتو آپ کنم از اونور دیگه حوصلشم ندارم . حالا   سایت دیگه ای ساختیم  در مورد موزیک اگه دوست داشتین بیاین موزیک دلخواهتون رو دانلود کنین. ادرسش اینه:www.dl-ava.tk با توجه به اینکه دیگه وقت آپ کردن این سایتو ندارم به کاربران پیشنهاد میکنم که اگه خواستن مدیریت سایت رو به عهده بگیرن اگه خواستن در نظرات ذکر کنند. فقط باید تبلیغات سایت عوض یا پاک نشه . با تشکر برای ورود به سایت دی ال آوا اینجا کلیک کنید




نویسندگان سایت : سالاری
26 / 5 / 1392برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                    

بازی جذاب Shrek Forever After محصولی از شرکت مشهور Game loft بوده که در این پست از سایت پی سی ایــ افــ بازی جالب و جذاب سه بعدی Shrek Forever After را با فرمت جاوا آماده دانلود نموده است.

این بازی قابل نصب بر روی گوشی های ۵۸۰۰ ، N97 ، N97 mini ، ۵۲۳۰ و گوشی های سونی اریکسون صفحه لمسی در سایز ۳۶۰×۶۴۰ و … میباشد.

برای مشاهده بعضی از صحنه های بازی و نحوه نصب بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                              

 

بهترین و قدرتمندترین برنامه کپی و رایت !

یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای کپی و رایت CD و DVD است که کاربران و طرفداران زیادی دارد.

برنامه Nero به نام های مختلف نسخه های مختلف دارد که ما در این پست نسخه رایگان را که Nero Burn Lite 10 نام دارد برای دانلود آماده کردیم.

با Nero Burn Lite میتوانید تجربه ای بهتر در زمینه کپی ، رایت ، تهیه ایمیج به سرعت بالا و فوق العاده داشته باشید و لذت ببرید.

آخرین نسخه این ورژن Nero BurnLite 10.0.10600 میباشد که برای دانلود آماده شده است.

برای دانلود رایگان Nero Burn Lite و مشاهده بعضی از امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                            

 
بدون شک میتوان بازی The Walking Dead را بهترین عنوان بازی های Point & Click در میان هم سبکان خود نامید. این بازی که از روی فیلم پرفروش این عنوان ساخته شده است با گیم پلی بسیار زیبا و خط داستانی قوی خود توانسه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند و سری بازی های کلیک و اشاره را وارد دوره جدیدی بکند.این بازی در ۵ اپیسود یا قسمت تهیه گردیده است که فعلا دو قسمت ان ریلیز شده است و هم اکنون سیب دانلود این دو قسمت بازی را که توسط SKIDROW کرک شده است را یکجا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.
بدون شک میتوان بازی The Walking Dead را بهترین عنوان بازی های Point & Click در میان هم سبکان خود نامید. این بازی که از روی فیلم پرفروش این عنوان ساخته شده است با گیم پلی بسیار زیبا و خط داستانی قوی خود توانسه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند و سری بازی های کلیک و اشاره را وارد دوره جدیدی بکند.این بازی در ۵ اپیسود یا قسمت تهیه گردیده است که فعلا دو قسمت ان ریلیز شده است و هم اکنون سیب دانلود این دو قسمت بازی را که توسط SKIDROW کرک شده است را یکجا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.






موضوع: <-CategoryName->

          

|قسمت های 1-5 آماده دانلود می باشند |

اگر به ماهیگیری علاقه دارید حتما این مستند را تماشا کنید. در این مستند با ماهیگیر حرفه ای Robson همراه شده و به مناطق مختلف سفر خواهید کرد.او یکی از حرفه ای ترین ماهیگیران است که همیشه به دنبال شکار ماهی های غول پیکر و عجیب می باشد.
فصل اول این مستند شامل 8 قسمت می باشد که در این قسمت ها Robson به مناطق مختلفی سفر می کند .آیا او موفق خواهد شد که ماهیان غول پیکری شکار کند؟
برای رفاه شما عزیزان ، این مستند زیبا با دو کیفیت و حجم مختلف آماده شده است

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید






موضوع: <-CategoryName->

                       

 
نام بازی: Package 2
پلتفورم : pc
ژانر: N/A
تاریخ انتشار جهانی :N/A
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ندارد
ناشر: N/A
مد بازی : 
حمایت توسط : N/A
درجه بندی سنی : N/A
قابلیت آنلاین:دارد
 
به عنوان یک سورپرایز تصمیم بر آن گرفتم تا پکیجی از بهترین بازی های منتشر شده را در اختیار کاربران فخیم میهن دانلود قرار دهم. در این پکیج ها سعی شده تا تنوع موضوعی رعایت شود.همچنین در این مجموعه ها شاهد بازی های جدید بین سال های 2010-2012 و همچنین بازی های قدیمی قبل از سال 2000 میلادی هستید . این مجموعه ها دارای تنوع سلیقه ای هم هستند ! اما در پکیج اول بازی های Tomb Raider1,2,3  محصول سال Oct 31, 1996 میلادی ، Battle Isle: The Andosia War محصول سال 2000میلادی و در نهایت بازی فوق العاده خاطره انگیز Dreamfall: The Longest Journey که محصول سال 2006میلادی هست .




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
11 / 4 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                   

بازی Civilization V یک بازی بسیار زیبای استراتژیک میباشد که سری پنجم این بازی توانستهاست تا بیشتر از نسخه های قبلی خود بدرخشد و نمره ۹ از ۱۰ سایت معتبر GAMESPOT را از آن خود کند. این بازی که به نوعی تمدن سازی است این بار بسیار گسترده تر شده است و شما میتوانید در قالب هر قوم و ملیتی مانند ایران با رهبری داریوش اول به شهرسازی و کشور گشایی بپرازید و رفته رفته پیشرفت کنید.گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی بهتر شده و گیمپلی بازی نیز گسترده تر از قبل شده است.در کل بازی بازی Civilization V از آن عنوان بازی هایی است که نمیشود به آسانی از آن گذشت.این نسخ از بازی کامل ترین نسخه موجود GOTY میباشد که همراه با DLC جدید Gods and Kings در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. درضمن این نسخه از بازی به صورت نصب آسان بوده و نیازی به کرک ندارد.

سیستم موردنیاز

Operating System: Windows XP/Vista/7
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 2GB RAM
Video: 256 MB
Hard Disk Space: 8 GB Free




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
9 / 4 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                            

 

 
بالاخره نسخه معتبر iMARS بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360 منتشر شد و باعث شد تا عطش پلیر ها برای نسخه کامپیوتر بیشتر شود.این نیخه از بازی تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قلی خود کرده است که از جمله آن ها میتوان به پیشرفت گرافیکی بازی اشاره کرد که بسیار زیبا کار شده است. گیم پلی بازی هم کاملا عوض شده است. سبک مبارزات اسپایدرمن به کلی عوض شده و دشمنان نیز سرسخت تر و قوی تر شده اند و کشتن آنها نیازمند حوصله و تمرکز زیادی میباشد. این نسخه ازبازی به صورت Region free و با فرمت iso در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
9 / 4 / 1391برچسب:دانلود بازی,


موضوع: <-CategoryName->

                              

 

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزار ساده در عین حال حرفه ای بوده که توسط شرکت Aleosoft تولید شده است این برنامه به شما کمک میکند بنر های مختلف فلش را در ابعاد مختلف طراحی و تولید کنید، در حالی که تمامی خصوصیات بنر مانند انتخاب فونت، اندازه، طول و عرض، چرخش، شفافیت، حاشیه استفاده از افکتهای گوناگون و … قابل ویرایش و تغییر میباشد. این برنامه  ساده ساخته شده که لازم نیست برای ساخت یک بنر فلش نیازمند برنامه نویسی و انجام کارهای مشکل شوید.

برای دانلود برنامه Aleo Flash Intro Banner Maker به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                  

 

 
Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند برای پاکسازی تروجان ها از رایانه شماست. همانطور که می دانید استفاده از تروجان در این روزها بسیار زیاد شده است. تروجان ها بد افزار هایی هستند که در ظاهر نرم افزار های بی خطری هستند اما بعد از نصب کار های مخفیی را در خارج از دید شما انجام می دهند. مثلا اطلاعات مهم رایانه شما رو بدون اجازه شما به دیگران ارسال میکند. این بد افزار ها اشتیاق زیادی به دزدیدن رمز های عبور شما دارند . تروجان ها شکل خود را عوض می کنند و مثلا مانند آیکون یک عکس می باشند که با کلیلک روی آنها برنامه مخفی آنها به دور از چشم شما و به صورت مخفی نصب می شوند. حال برای پاک کردن این گونه برنامه ها که عمدتا بسیار عمیق نصب می شوند و پاک کردن آنها نیز دشوار است به ابزاری قوی نیاز دارید. برنامه Loaris Trojan Remover یک برنامه عالی برای پاک کردن انواع تروجان ها می باشد.






موضوع: <-CategoryName->

                                  

 
|دانلود انیمه زیبای ناروتو شیپودن به صورت کامل در 150 قسمت- زبان اصلی |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|به همراه زیرنویس فارسی |

|فصل دوم اضافه شد|

پس از سری اول انیمه ناروتو که با رضایت شما کاربران عزیز همراه شد ، بر آن شدیم تا سری جدید این انیمه را که شیپودن نام دارد برای دانلود آماده کنیم
ساخت این سری در فصل های مختلف از سال 2007 شروع شده است.به مرور قسمت های این انیمه را در لینک های 5 قسمتی با کیفیت خوب در سایت قرار می دهیم
کیفیت به شرح زیر می باشد:
Video: 640x480 | H.264 | 23.976fps | 1000 kBit/s
Audio #1: English | 2.0 Stereo | AAC | 97 kBit/s
Audio #2: Japanese | 2.0 Stereo | AAC | 97 kBit/s
Subtitles: English DVD (VobSub)
مقدمه:
ناروتو (به ژاپنی:ナルト، به انگلیسی: Naruto) نام یک مجموعه مانگای پرطرفدار است از ماساشی کیشیموتو که از روی آن یک مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است.
نخستین قسمت مانگای ناروتو در شمارهٔ ۴۳ام هفته‌نامهٔ شونن جامپ در سال ۱۹۹۹ به چاپ رسید و چاپ آن تاکنون ادامه دارد. مجموعه انیمهٔ ناروتو توسط استودیو پیروت تهیه می‌گردد. اولین قسمت انیمهٔ ناروتو به تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۰۲ از شبکهٔ تلویزیونی تی‌وی توکیو پخش شد. سری اول انیمهٔ ناروتو شامل ۲۲۰ قسمت است. سری دوم این مجموعه با نام ناروتو: شیپودن از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۰۷ به این‌طرف در حال پخش است.
درون‌مایهٔ داستان ناروتو بیشتر دربارهٔ نینجاهای دارای قدرت‌های مافوق طبیعی و استفادهٔ آنها از چاکرا برای جنگیدن است.
شخصیت اصلی این ماجرا نینجایی نوجوان و پر شر و شور به نام ناروتو اوزوماکی است که تلاش دارد توجه و احترام اطرافیانش را نسبت به خود جلب کند. بزرگ‌ترین آرزوی وی این است که روزی هوکاگه (بالاترین مقامی که یک نینجا می‌تواند در کونوها، وطن ناروتو به‌دست آورد) شود
داستان:
۱۲ سال پیش از شروع داستان، موجودی شرور و افسانه‌ای به نام کیوبی (روباهی با ۹ دم) به کونوها حمله می‌کند. چهارمین هوکاگه با استفاده از یک طلسم و قربانی کردن خود موفق می‌شود کیوبی را داخل بدن ناروتوی تازه به‌دنیا آمده زندانی کند..

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید






موضوع: <-CategoryName->

                                    

 

 

نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 920 از جمله نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه اف تی پی می‌باشد. شما با کمک این برنامه با سرعت بسیار بالا میتوانید به‌هاست خود متصل شوید و بر روی آن مدیریت کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی با drag and drop فایل‌ها در‌هاست خود آپلود کنید و همچنین فایل مورد نظرتان را از‌هاست دانلود نمایید. انجام کارهای مختلف بر روی فایل‌های درون‌هاست مانند کپی فایل, انتقال فایل, حذف فایل و پوشه, ایجاد پوشه و … از کاربرد‌های این نرم افزار به شمار میرود. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت مدیریت کامل بر روی اطلاعات موجود در‌ هاست , قابلیت آپلود و دانلود مستقیم فایل , اتصال بسار سریع به‌ هاست , سازگار با ویندوز‌های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7 , حجم مناسب و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
1 / 4 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                        

 

 

نرم افزار PhotoInstrument 5.6 Build 563 Multilanguage بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. کاربران اگر نگاهی به سایت سازنده و بخش گالری تصاویر این سایت داشته باشند متوجه هنرنمایی این نرم افزار حتی با همین امکانات ساده هم خواهند شد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به آسان بودن استفاده از نرم افزار , سرعت عمل در انجام کارها , ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه , نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر , دارای بیش از ۱۵ براش , استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار , نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و … از قابلیت های موجود در این نرم افزار , لذت نقاشی، ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument , وجود قابلیت هایی که تمامی رنگ ها و نور در براش ها قابل تنظیم است , دارای قابلیت تبدیل تصویر به عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته شده اند , پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی , سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                       

 
Golf 3D لذت یک بازی زیبا و مهیج ورزشی را به شما می دهد و شما را به زمین گلف می برد .تمامی اصول و مراحل یک بازی گلف گرفته از زمین و جزئیات و بازیکنان و … به خوبی ساخته شده اند . موانع زیادی سر راه شما قرار دارند که با توجه به این منوانع که درختان ، ناهمواری ها و اشیاء مختلف می باشند باید توپ را وارد سوراخ کنید تا مراحل را به اتمام برسانید . شما میتوانید توپ را ابتدا به مانعی زدی و سپی آن را منحرف کنید تا به هدف خود برسید . بازی قابل اجرا بر روی نسخه های ۲ به بالا می باشد.






موضوع: <-CategoryName->

                           

نرم افزار ImTOO Video Converter Ultimate 7.3.0.20120529 Multilanguage یکی از کامل ترین برنامه های ساخت این شرکت است که به شما امکان تبدیل طیف وسیعی از فرمت های تصویری را می دهد .این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4 , MPEG-4 AVC, RM, MOV XviD, 3GP, FLV توسط این نرم افزار قدرتمند پشتیبانی می شوند . علاوه بر این ها امکان استخراج موزیک و صوت از فیلم ها و ویدیو ها و ذخیره ی آنها در قالب های MP3, WMA, WAV, RA وجود خواهد داشت . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 






موضوع: <-CategoryName->

                      

 

نرم افزار کاربردی PDF Converter Elite یک برنامه قدرتمند در زمینه ساخت پی دی اف ، ویرایش و تبدیل اسناد از پی دی اف به پسوندهای مختلف و قابل ویرایش میباشد.

این نرم افزار میتواند فایلهای PDF را به پسوندهای : Word ، Excel ، PowerPoint ، Publisher ، HTML ، Image و Batch تبدیل نماید؛ لازم به ذکر است که که این نرم افزار به هردو پسوندهای ۲۰۰۳ آفیس و ۲۰۰۷ – ۲۰۱۰ آفیس میتواند اسناد را تبدیل نمایید.

از جمله خصوصیت دیگر این برنامه قابلیت ساخت اسناد پی دی اف از نو میباشد که برعلاوه بر گذاشتن برچسپهای مختلف مانند نویسنده، عنوان، کلمات کلیدی میتوانید به امکاناتی دیگر نظیر ساخت اسناد پی دی اف امن ( Secure PDF) ، گذاشتن پسورد بر روی اسناد ( Set Password)، پاکسازی رمز (Remove Password)، ساخت کتابچه (Booklet) و تعیین فرمتهای اسناد (Create Handout).

قابلیت دیگر امکان ویرایش اسناد پی دی اف (Edit File) و (Edit Document) میباشد که میتواند اسناد پی دی اف خود را یکجا سازید (Merge PDF ( ، خروجی بگیرید ( (Extract PDF ، فایلی ضمیمه کنید (Attach File) ، نشانی کنید(Add Bookmark)، صفحات جدید اضافه کنید(Insert Pages) ، صفحات اضافی را حذف کنید(Delete Pages)، صفحات را بچرخانید(Rotate Pages)، اندازه صفحات را تغییر دهید(Resize Pages)، صفحات را قیچی کنید (Crop Pages)، سرورقی و پایین ورقی اضافه کنید (Header and Footer)  از Overlab Pages و سایر امکانات بهره ببرید.

برای دانلود رایگان PDF Converter Elite 3 ver 3.0.9.26 از پی سی ایـ  افــ به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                              

 

این بار وبسایت پی سی ایــ افــ نرم افزار قدرتمند NetScream 2010 یک برنامه مشهور و قوی در زمینهبهینه سازی سرعت اینترنت شما میباشد.

این نرم افزار قادر است تا با انجام تنظیمات بر روی مودم و ویندوز شما سرعت استفاده از اینترنت تان را تا حد ۲۰۰% افزایش دهد!

پیشنهاد میکنم حتما این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                   

 
شاید برای تان اتقاق افتاده باشد که پس از مدتی کار با موزیلا فایرفاکس ، این مرورگر دچار کندی شده و به مشکل روبرو شود.
توسط این برنامه کوچکی که پی سی ایــ افــ برای تان آماده دانلود نموده است ، شما میتوانید مرورگر Mozilla Firefox تان را کاملا بهینه سازی کنید و سرعت لود صفحات آنرا بیشتر کنید.
برای دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                               

 

حالا وقت آن رسیده که سرعت سیستم خود را افزایش دهید!

Advance SystemCare یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه های است که قادر است که سرعت سیستم شما را به صورت کاملا حرفه ای افزایش دهد.

Advance SystemCare تقریبا به نرم افزار Tune Up داشته که از جمله امکانات آن میتوان به : تجزیه و تحلیل تنظیمات سیستم جهت ارتقاء سرعت ، تغییر تنظیمات سیستم جهت افزایش امنیت بیشتر ، سیستم حذف نرم افزارهای جاسوسی و حذف تبلیغات های مزاحم ، تصحیح خطاهای موجود در ریجیستری و حذف فایلهای موقت ، بهینه سازی سرعت اینترنت ، یک پارچه سازی ( Defargment) هارد دیسک و صدها قابلیتهای جالب که از ذکر آن در سایت خود داری میکنیم.

Advance SystemCare در ۲ نسخه رایگان و غیره رایگان طراحی شده که در این پست از پی سی ایــ افــ آخرین نسخه رایگان آن که Advance SystemCare 5.4.3 میباشد برای دانلود آماده نموده است.

برای دانلود رایگان Advance SystemCare و مشاهده سایرامکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید






موضوع: <-CategoryName->

                             

 

Glary Utilities Pro برنامه بسیار حرفه ای و سودمند محصولی از شرکت Glarysoft بوده که برای بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم ، اجرای تنظیمات پیشرفته و کاربردی برای افزایش سرعت سیستم، حذف و شناسایی فایلهای تکراری، پاکسازی اطلاعات اضافی از هارد دیسک، ترمیم و پاکسازی ریجیستری، مدیریت استارت آپ ویندوز، ابزار Uninstall برای حذف کامل برنامه ها و … طراحی و تولید شده است. با نصب Glary Utilities Pro در واقع از نصب بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر که فقط ۱ کار را انجام میدند بی نیاز خواهید شد زیرا در Glary Utilities حد اقل بیش از ۲۰ ابزار کاربردی گنجانیده شده است.

ورژن Glary Utilities Pro v2.40.0.1326 برای دانلود رایگان آماده شده است، برای دانلود رایگان Glary Utilities Pro به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                              

 

Ashampoo Win Optimizer نام نرم افزار کاربردی و بهینه سازی سرعت و کارایی ویندوز میباشد، این برنامه محصولی از شرکت Ashampoo بوده که قادر است با سرعت زیاد و امکانات کامل و فوق العاده در افزایش کارایی ویندوز، شما را یاری کند.

این نرم افزار محیطی ساده و کاربر پسند دارد که کاربر با کمترین دانش میتوانید با استفاده از ابزارهای این برنامه که اغلب در بخش پاکسازی ریجیستری، پاکسازی فایلهای اضافی، حل مشکلات ویندوز و ریجیستری، تنظیمات اساسی سیستم و غیره میباشد استفاده کند.

به صورت کامل تمامی ابزارهای این برنامه در بخش ۶ بخش عمده تقسیم میشوند:

Maintain System

Improve Performance

Customize Windows

Analyze System

File Tools

General

که در پایان به توضیح قسمتهای آن پرداخته ایم، برای دانلود رایگان Ashampoo Win Optimizer و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

         

 
Nuclear Strike یک بازی قدیمی بسیار زیبا می باشد . این بازی ابتدا برای کنسول پلی استیشن ۲ منتشر شده بود که با استقبال خوبی از گیمر ها رو به رو شد و سپس نسخه کامپیوتر آن نیز منتشر گردید .سبک بازی اکشن و استراتژیک می باشد .در این بازی شما نقش یک هلی کوپتر هستید که باید در برابر نابودی زمین مقاوت کنید و زمین را حفظ نمایید . بازی از اینجا شروع می شود که یک سرهنگ که نقشه های شومی در سر دارد ، قصد نابودی زمین را کرده و با بمب های اتمی و سلاح هایی که در دست دارد به آسیا رفته تا زمین را به کلی نابود کند و شما باید با او بجنگید .






موضوع: <-CategoryName->

                                            

 

یک نرم افزاز قدرت مند در زمینه ساخت اتوران ها حرفه و لوح های فشرده ، توسط این نرم افزار قدرتمند میتوانید AutoPlay ها بسیار زیبا و جالب را برای CD ها و DVD های تان تهیه نموده و بر روی CD یا DVD رایت نمایید.

محیط زیبا این نرم افزار هرکاربری را به سوی خود جذب خواهد کرد.

برای دانلود و مشاهده سایر امکانات این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                        

 

حضرت زینب (س)، دختر امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است که از جمله القاب مبارک شان ام کلثوم است.

زیارت نامه کامل حضرت زینب (س) را برای دانلود آماده نمودیم، این زیارت نامه شامل دعاهای : اذن دخول حرم مطهر حضرت زینب ، زیارت اول حضرت زینب کبری ، زیارت دوم حضرت زینب کبری ، دعای بعد از زیارت ، زیارت وارث ، زیارت امام زمان ،دعای امام زمان و ذکر توبه است.

برای دانلود زیارت نامه حضرت زینب (س) به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                      

 

شاید ایمیل های را به پسوند msn.com دیده باشید ولی در حال حاضر در سایت رسمی live قابل ثبت نمیباشد.

پی سی ایــ افــ در کتاب آموزشی که تهیه دیده است ،ترفند آموزش ساخت ایمیل MSN در آن بیان شده است.

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                 

 

اینبار پی سی ایــ افــ کاملترین کتاب آموزشی ترفندهای ویندوز را که شامل ۱۰۰ ترفند جالب و کاربردی میباشد برای کاربران خود ترتیب دیده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                  

 

مرورگر Internet Explorer یک مرورگر پر استفاده و تقریبا محبوبیست ، در این کتاب که پی سی ایــ افــبرای کاربران خود ترتیب دیده است ۱۰۱ ترفند و راز اینترنت اکسپلورر را شامل میباشد.

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                            

 

آموزش برنامه نویسی تحت وب را برای کاربران پی سی ایــ افــ تهیه نمودیم، این کتاب به زبان فارسی با حجم کم شما را با برنامه نویسی تحت وب آشنا میسازد، در این کتاب نحوه برنامه نویسی با زبان هایPHP ، JSP ، ASP.NET ، XML ، VRML و سایر مفاهیم آموزش داده شده است.

برای دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                      

 

در این کتاب از پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی فناوری آژاکس را تهیه دیده ایم دراین جا لازم است که آژاکس را به طور خلاصه معرفی و تعریف کنیم.

همانطور که گفتیم Ajax یک فناوری است، همین فناوری از ۵ فناوری دیگر تشکیل شده است:
۱- ارائه استاندارد پایه با استفاده از XHTML و CSS .
2- نمایش پویا و تعامل با کاربر با استفاده از DOM)Document Object Model)
3-دستکاری و تبادل اطلاعات با استفاده از XML و XSLT.
4-بازیابی غیر همزمان داده ها با استفاده از XMLHttpRequest.
5-تقید همه چیز با هم (JavaScript)

برای دانلود کتاب آموزش Ajax به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                            

 

در این پست کتاب آموشی برنامه نویسی آندورید را برای دانلود قرار دادیم، از آنجا که امروزه آندورید ها بسیار پیشرفت کرده و رایج شده است، شما میتوانید با مطالعه این کتاب و به کمک زبان برنامه نویسی ++C و C به صورت کاملا حرفه ای و کامل برای آندورید برنامه نویسی کنید و برنامه بسازید!

این کتاب Professional Android 2 Application Development نام داشته که شامل ۵۸۲ صفحه بوده و به زبان اصلی ( انگلیسی) قرار دارد.

برای دانلود این کتاب آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                 

 

کتابی که آماده کردیم کتابیست ترجمه شده از کتاب Professional JavaScript for Web Developers که در آن به توضیح تمامی موارد:

- آشنایی با مفاهیم پایه جاوا اسکریپت
- کار با آرایه ها و رشته ها
- آشنایی با انواع اشیاء ، متدها و خواصشان
-  آشنایی با مدل شی گرای مرورگر (BOM)
-  آشنایی با مدل شی گرای سند (DOM)
- بررسی و روش کنترل رویداد ها در جاوااسکریپت
- آموزش کار با فرم ها و جداول از طریق جاوااسکریپت
- ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها
- و …

به زبان فارسی پرداخته میشود.

برای دانلود رایگان کتاب از پی سی ایــ افــ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                          

 

اینبار برای کاربران پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی HTML5 را تهیه نموده ایم.

اگر یک با زبان های تحت وب آشنا باشید حتما میدانید که HTML5 چیست ولی به هرصورت لازم میبینیم که HTML5 را یک تعریف ساده و کوتاه کنیم:

html5 تکنولوژی جدیدی است که به منظور از بین بردن وابستگی وبسایت ها به نرم افزارهای مالتی مدیا و پخش کنندهای ویدئو مانند Adobe Flash Player وSilverlight است.

در حقیقت html5 تمامی امکانات این برنامه ها را به راحتی ممکن با نوشتن چند کد اجرا میکند.

برای دانلود کتاب آموزشی HTML5 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                           

 

زبان سی شارپ هم مانند دیگر زبان های برنامه نویسی از قدرت خاصی برخوردار است.

پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی برنامه نویسی #C را برای دانلود آماده نموده است.

لازم به ذکر است که این کتاب دارای ۳۰ فصل و ۵۸۰ صفحه است که زبان #C را به صورت تصویری همراه با مثال ها و کدها آموزشی داده است.

برای دانلود رایگان کتاب آموزشی سی شارپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                

 

برای کاربران پی سی ایــ افــ آموزش جامع CSS را تهیه نموده ایم.

بهتر است قبل از دانلود کتاب آموزشی بهتره با خوده CSS بهتر آشنا شویم.

CSS مخفف کلمه Cascading Style Sheets و به معنی “برگه های پشت سر هم و مشبک ” است . ویژگی مربوط به HTML که توسط کنسرسیوم وب (w3C) توسعه یافته و به نویسندگان اسناد HTML و کاربران آن امکان می دهد تا برگه های مشبک را به اسناد HTML خود متصل نمایند.

برای دانلود رایگان کتاب آموزشی CSS به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                    

 

پی سی ایـ افـ آخرین کتاب آموزشی مهارت هفتم ICDL را برای کاربران خود آماده نموده است.

در این کتاب اینترنت بر اساس استاندارد های جهانی آموزش داده شده است.

برای دانلود رایگان کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                             

 

اینبار پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی مهارت ششم ICDL یا همان PowerPoint را برای کاربران خود آماده ایدانلود نموده است.

این کتاب براساس استانداردهای جهانی ICDL نوشته شده است.

برای دانلود رایگان کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                             

 

امروز پی سی ایــ افـ از هفت مهارت ICDL ، پنجمین مهارت آنرا آماده نموده است.

مهارت پنجم ICDL شامل پایگاه داده یا همان Access میباشد.

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                           

 

اینبار پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی مهارت چهارم ICDL یا همان صفحات گسترده یا Excel را که طبق استاندارد های بین اللملی ترتیب گردیده است برای کاربران خود آماده نموده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                           

 

اینبار پی سی ایــ افــ کتاب آموزشی مهارت سوم ICDL یا همان Windows را که طبق استاندارد های بین اللملی ترتیب و تنظیم شده است برای کاربران خود آماده نموده است.

برای دانلود این کتاب آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                     

 

اینبار پی سی ایــ افــ کتاب آموزش مهارت دوم ICDL یا همان Windows را برای کاربران خود تهیه دیده است. که بر اساس استاندارد های جهانی نوشته و ترتیب شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                                            

 

اینبار پی سی ایــ افــ کتاب آموزش مهارت اول ICDL یا همان IT را برای کاربران خود تهیه دیده است. که بر اساس استاندارد های جهانی نوشته و ترتیب شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                   

 

Math Type نرم افزار کاربردی بوده که به وسیله آن قادر خواهید شد تا تمامی معادلات ریاضی را به بهترین و آسان ترین شکل آماده سازید و در پسوندهای eps ، wmf و یا gif ذخیره سازید و از آن استفاده کنید. برنامه Math Type جایگزین مناسب نرم افزار MS Word میباشد زیرا در برنامه Word شما تسلط کافی ندارید و برای نوشتن یک معادله ساده ریاضی به زحمت خواهید افتاد ولی در این نرم افزار بر عکس میباشد.

برای دانلود رایگان Math Type به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                           


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Region: Free   MihanDownload  ♦  Multiple Playable Characters   Colorful World of Madagascar 3


نام بازی: Madagascar 3 The Video Game
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ---
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher
مد بازی : Single,Multi Player
حمایت توسط : Monkey Bar Games
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد

اولین نسخه از سری بازی های ماداگاسکار ، که یک پویانمایی رایانه‌ای است در سال ۲۰۰۵ توسط استودیوی دریم‌ورکز ساخته و منتشر شد.داستان این  مجموعه در مورد چندین حیوان است که از باغ وحش مرکزی نیویورک به طور ناخواسته فرار می‌کنند و پا به دنیای وحش طبیعی می‌گذارند.آن‌ها به طور ناخواسته سر از جزیره‌ی ماداگاسکار درمی‌آورند.بن استیلر کمدین مشهور آمریکایی، جادا پینکت اسمیت، کریس راک و دیوید شویمر از گویندگان اصلی این پویانمایی هستند.
ادامه ی نقد بازیMadagascar 3 The Video Game  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
20 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

 

 
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی| 
| دانلود مجموعه ی 100 پلاگین پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ| 
| دانلود با حجم 1 گیگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare| 
پلاگین ها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد پلاگین ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.این پک شامل پلاگین های برتر و پرکاربرد کمپانی های Alien, NikSoftware, OnOne, Panopticum و ... می باشد. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                                            

 
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی| 
| دانلود پک نرم افزاری Unattended Soft Pack به روز شده تا 03/06/2012| 
| دانلود با حجم کلی 2 گیگا بایت به همراه لیست نرم افزار ها برای نسخه های 32 و64 بیتی ویندوز|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان Unattended Soft Pack 03.06.12 x86/x64 برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.تمامی نرم افزار های این مجموعه به صورت Silent Installation می باشند. Silent Installation متدی نوین برای نصب نرم افزار های کامپیوتری است که در آن سیستم بدون نیاز به تعامل با کاربر اقدام به نصب و راه اندازی و رجیستر نرم افزار می کند.در واقع کاربر تنها شاهد و کنترل کننده ی نصب نرم افزار است.نرم افزار های این مجموعه بر اساس کاربردی که دارند طبقه بندی شده اند و بدون اغراق می توان گفت که قابلیت برطرف کردن تمامی نیاز های کاربران در زمینه های مختلف را دارند. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
20 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

 
|   مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا - روسیه و جمهوری چک - 08.06.2012 با کیفیت HD 720p |

|  گل های بازی + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پوشش کامل مسابقات یورو 2012 - پروژه ویژه میهن دانلود|

پيروزي پرگل روسيه مقابل چک 
  
افتخار داریم برای اولین بار در سایت های ایرانی بازی های جذاب جام ملت های اروپا Euro 2012 را با کیفیت بالا برای شما کاربران عزیز آماده کنیم.امیدواریم بتوانیم همه بازی های این جام را تا آخرین بازی ، برای شما کاربران آماده سازیم و افتخاری دیگر از کسب رضایت شما برای سایت میهن دانلود رقم بخورد

روسيه و جمهوري چک در دومين ديدار گروه A رقابت‌هاي يورو 2012 در ورزشگاه ورکلاو به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار در پايان 90 دقيقه با پيروزي 4 بر يک روسيه به پايان رسيد.
به گزارش ايسنا، جمهوري چک بازي را بهتر آغاز کرد و به توپ و ميدان مسلط بود اما نتوانست موقعيت جدي روي دروازه روسيه خلق کند. در دقيقه 15، بازيکنان روسيه خلاف جريان مسابقه صاحب يک موقعيت عالي شدند. کنستانتين زيريانوف با يک سانتر خوب توپ را روي دروازه پتر چک فرستاد، الکساندر کرژاکوف توپ را با ضربه سر به تير دروازه کوبيد و در ادامه زاگوئف بود که با يک شوت محکم دروازه چک را باز کرد تا روس ها از حريف خود پيش بيفتند.
در ادامه بازيکنان جمهوري چک سعي داشتند که گل خورده را جبران کنند اما با وجود اينکه مالکيت توپ را در اختيار داشتند، همچنان از خلق موقعيت جدي عاجز بودند و در مقابل بازيکنان روسيه هرگاه صاحب توپ مي شدند مي توانستند خود را به راحتي درون محوطه جريمه حريف برسانند و دروازه چک را تهديد کنند.
در دقيقه 24، آندري آرشاوين با يک پاس عمقي باعث از هم گسيختگي خط دفاعي جمهوري چک شد و شيروکوف را در موقعيت تک به تک با پتر چک قرار داد. شيروکوف نيز قدر اين موقعيت را دانست و با يک ضربه چيپ گل دوم تيمش را به ثمر رساند تا اختلاف دو برابر شود. در ادامه تلاش بازيکنان چک همچنان بي فايده بود و بازي با پيروزي 2 بر صفر روسيه در نيمه نخست به پايان رسيد.

برای خواندن گزارش کامل و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید






موضوع: <-CategoryName->

                              

 

 
نام بازی: Ys Origins
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : RELOADED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Xseed
مد بازی : Single player
حمایت توسط : Falcom
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
 درست 700 سال قبل از اولین عنوان Ys ،داستان Ys Origins بر روی الهه دو قلو و داستان رمز آمیز مروارید سیاه تمرکز که در Ys I & II معروف است تمرکز داشته است .دنبال کنید  کرکتر های ماجراجویانه و قابل بازی تا به برج شوم Darm صعود کنید.گیمر می تواند یکی از سه کرکتر قابل بازی این بازی زیبا را انتخاب کند.جالب است بدانید سبک هر کدام متفاوت و داستان آن نیز کاملا مجزا می باشد . شاید یکی از تازگی های این بازی همین قسمت باشد که پیشنهاد می کنم به سادگی از کنار آن نگذرید .

 

 






موضوع: <-CategoryName->

                                 

 

اوبونتو یک سیستم عامل قدرتمند، رایگان و متن باز با بیش از ۲۰ هزار کاربر در سرار دنیا میباشد. کتابی که برای دانلود آماده نموده ایم سیستم عامل Ubuntu را به صورت تصویری و کامل مورد بررسی و آموزش قرار داده است. این کتاب ” اوبونتو برای تازه وارد ها ” نام دارد با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت سیستم عامل اوبونتو را چطور نصب کنید، چطور درایور ها را نصب کنید، با پشتیبانی و جامعه کاربری آن آشنا خواهید شد، و برعلاوه با آشنایی با یونیتی یاد خواهید گرفت که چه کارهایی را باید بعد نصب Ubuntu انجام باید داد.

برای دانلود رایگان کتاب آموزش اوبونتو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                          



|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

More than 240 miles of trails   MihanDownload  ♦  Video quality is 100   AI CPU optimization

نام بازی: Gas Guzzlers ComBat Carnage
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars) / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : Repack by Fenixx
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Gamepires
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : Gamepires
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

اکنون بازی اتومبیل رانی فوق العاده زیبا و حیرت انگیز Gas Guzzlers ComBat Carnage را برای شما کاربران فرهیخته آماده کرده ایم. در صنعت بازی های ویدئویی جایی برای بازی های مستقل وجود ندارد!! البته این عقیده تا زمانی درست بود که استودیو های مستقل اندکی در سطح جهان مشغول ساخت بازی های ویدئویی بودند، بعد از ساخت و عرضه بازی های موفق و زیبا همانند Limbo که صنعت بازی های مستقل را وارد مرحله ای جدید کرد، بازی های بسیار دیگری همانند Limbo وارد بازار بازی ها شده اند، یکی از این بازی ها که موفقیت خوبی هم کسب کرده (البته فقط از نظر سختی گیم پلی!) بازی رانندگی و چالش برانگیز Gas Guzzlers است که یکی از سخترینبازی های ساخته شده در سبک Racing محسوب می شود.






موضوع: <-CategoryName->

                   

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

New DLC   MihanDownload  ♦  ENG   Final Chapter To Arkham City``s


نام بازی: Batman Arkham City Harley Quinns Revenge
پلتفورم : pc
ژانر:Action
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
مد بازی : Single Player - Multi player
حمایت توسط : Rocksteady Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آخرین دی ال سی از سری بازی بتمن شهر آرخام هم اکنون از سایت میهن دانلود آماده دریافت است .بازی بتمن : تیمارستان آرخام یک بازی عالی بود . حالا دنباله همان بازی با نام بتمن : شهر آرخام منتشر شده است که به جرات می گویم بهترین بازی  سال گذشته بود . داستان بازی جدید چندین ماه بعد از بازی قبلی به سر می برد .
ادامه ی نقد بازیBatman Arkham City Harley Quinns Revenge   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
18 / 3 / 1391برچسب:,


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1349
بازدید هفته : 1453
بازدید ماه : 1453
بازدید کل : 89712
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

سالاری ٍ هرگونه نسخه برداری از این سایت بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد
ایمیل :

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت سایت :