با عرض سلام و خسته نباشید به کاربران عزیز سیب سرخ دانلود با توجه به مشکلاتی که برای من پیش امده بود حدود چندماه نتوانستم وب را آپ کنم الان هم دیگر حوصله ندارم میخواستم وبسایت جدیدم را به شما معرفی کنم شما میتوانید درآن به اهنگ های مورد علاقه خود برسید WWW.DL-AVA.TK از علاقه مندان دعوت میشود به این سایت سر بزنند در ضمن کسانی که میخواهند مسئولیت مدیریت سایت سیب سرخ را با حداقل بازدید روزانه 200نفر را دارا میباشند در نظرات خود اعلام امادگی کنند. باتشکر سالاری
30bsorkh download


پیوند های سایت

.:: آخرین مطالب ::.

عنوان تاریخ
site dl-ava.tk 1392/5/26
آموزش ICDL – دانلود کتاب آموزش مهارتهای هفتگانه ICDL 1391/12/29
دانلود عکسهای جمکران 1391/12/29
دانلود کتاب راه های تقویت حافظه 1391/12/29
آموزش EDIUS – دانلود کتاب آموزش نرم افزار ادیوس 1391/12/29
دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ (برای ویندوز و موبایل: آندروید و جاوا) 1391/12/29
دانلود موزیلا فایرفاکس – مرورگر Mozilla Firefox 20 1391/12/27
دانلود بازی جذاب Shrek Forever After با فرمت Java 1391/4/13
دانلود برنامه Nero 10 Lite 1391/4/13
دانلود بازی The Walking Dead قسمت ۱و ۲ نسخه SKIDROW 1391/4/12
دانلود Extreme Fishing 2012 HD مستند ماهیگیری شگفت انگیز 1391/4/11
دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی و جدید پکیج شماره دو 1391/4/11
دانلود بازی Civilization V نسخه GOTY Edition 1391/4/9
دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360 1391/4/9
دانلود ۳٫۸ Aleo Flash Intro Banner Maker – نرم افزار ساخت بنر فلش 1391/4/9
دانلود Loaris Trojan Remover v1.2.3.9 - نرم افزار پاک کردن تروجان 1391/4/8
دانلود Naruto Shippuuden Full Episode انیمه ناروتو شیپودن 1391/4/4
دانلود نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 920 1391/4/1
دانلود نرم افزار PhotoInstrument 5.6 Build 563 Multilanguage 1391/4/1
دانلود بازی مهیج و زیبای Golf 3D برای اندروید 1391/4/1

موضوع: <-CategoryName->

                                    

 
ip یک شماره اختصاصی برای هر فرد هست که هویت اینترنتی اوست, و می تواند توسط هکرها برای نفور به کامپیوتر شما، سرقت اطلاعات شخصی، و یا ارتکاب جرم دیگری بر علیه شما از آن استفاده کند. Auto Hide IP این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بتوانید با تغییر آدرس آی پی خود به گشت و گذار ناشناس دز اینترنت، جلوگیری از سرقت هویت، و محافظت در برابر نفوذ هکرها و... همه تنها با یک کلیک قابل حل است. همینطور این نرم افزار این امکان را دارد تا شما بتوانید با تنظیم کردن برنامه از آی پی های مختلف استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به امکان انتخاب آی پی از کشور دلخواه, امکان اسکن آی پی مورد نظر و... میتوان اشاره نمود که همه برای پنهان کردن هویت شما کابر بسیار بالایی نیز دارند.






موضوع: <-CategoryName->

                                     

در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار کاربردی برای آنالیز و بررسی فضای موجود دیسک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. DiskSavvy نام نرم افزاری رایگان، سریع و قدرتمند می باشد که با تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک اطلاعات مفیدی از قبیل میزان فضای آزاد دیسک،ظرفیت اشغال شده،فضای زائد و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید دیسک های موجود در شبکه و دیسک های به اشتراک گذاشته شده را آنالیز و بررسی کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...
 






موضوع: <-CategoryName->

                              

 
| Keygen برنامه اضافه شد + لینک های دانلود جدید| 
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند واژه پردازی (آفیس) این شرکت به نام Corel WordPerfect Office X6 را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.این آفیس توانست با پشت سر گذاشتن مایکروسافت آفیس به پر مخاطب ترین آفیس حال حاضر جهان تبدیل شود.با استفاده از این آفیس می توانید اسناد هایی با فرمت ها و اشکال گوناگون تهیه و مدیریت کنید.این آفیس با مایکروسافت آفیس سازگاری کامل دارد به طوری که می توانید مستندات Microsoft Word ،Excel و Powerpointرا با استفاده از کورل آفیس ویرایش کنید.با استفاده از این آفیس قدرتمند می توانید ایمیل های خود را مدیریت کرده و چارت ها و نمودارهای گرافیکی با کیفیت بالا را تهیه کنید.همچنین این آفیس قابلیت اجرا و ویرایش فایل های PDF را نیز داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                            

| دانلود پلیر جدید و قدرتمند SMPlayer| 
بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SMPlayer جدیدترین نرم افزار پخش موزیک و فیلم است که برای رقابت با پلیر معروف KMPlayer عرضه شده و در مدت کوتاهی توانسته به یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موزیک و فیلم تبدیل شود.این نرم افزار از قدرت بسیار بالایی در پخش موزیک و فیلم و فایل های چند رسانه ای برخوردار است و تمامی فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و تمامی فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ... را پشتیبانی می کند.این نرم افزار قابلیت پخش فیلم های دی وی دی با تمامی تنظیمات را دارا می باشد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                

| دانلود کاملترین نرم افزار تغییر محیط ویندوز سون به سیستم عامل مکینتاش | 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری برای تغییر محیط ویندوز سون به مکینتاش را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Transform Windows 7 To Mac OS X Lion نام نرم افزاری است که بعد از نصب،تمامی منو ها و پنجره ها و صدا های ویندوز سون تبدیل به منو ها و پنجره ها و صدا های سیستم عامل مکینتاش خواهند شد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                             

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید کاملترین نرم افزار معروف Nero را که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته برای رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final نسخه جدید نرم افزار مشهور و قدیمی Nero می باشد. نسخه Platinum این نرم افزار علاوه بر رایت قدرتمند دیسک دارای چندین ابزار قدرتمند دیگر برای کار با فایل های چند رسانه ای است. سوئیت قدرتمند Nero به طور کلی دارای 5 بخش زیر می باشد:

Convert/Sync: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی است.با استفاده از این ابزار می توانید ویدئو های خود را به فرمت های مختلف از جمله HD تبدیل کنید.همچنین توسط این بخش می توانید به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل بپردازید.مونتاژ فیلم و کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت از دیگر امکانات این بخش می باشد.

Manage/Play: این بخش یک پلیر بسیار قدرتمند و محبوب است. Nero، پلیری به نام Kwik Media را در این بخش قرار داده است که قادر است تمامی فرمت های تصویری و صوتی حتی بلوری را پخش و اقدام به نمایش و مرور تصاویر کند.این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital را داراست.

Create: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساخت و مونتاژ فیلم،کلیپ و اسلاید شو است.در این بخش می توانید پروژه های فیلم خود را با چندین افکت صوتی و تصویری آماده میکس کنید و پروژه های با کیفیت بلوری و HD بسازید.همچنین در این بخش پروژه های تهیه شده در Windows Live Movie Maker را می توانید ویرایش و منتشر کنید.

Share/Burn: این بخش محبوبترین و پر کاربردترین ابزار سوئیت Nero می باشد.بدون اغراق می توان گفت تمامی کاربران رایانه حداقل یک بار را، با استفاده از Nero اقدام به رایت دیسک کرده اند.در این بخش می توانید فایل های خود را به صورت دیتا بر روی CD/DVD رایت کنید و همچنین فیلم ها و ویدئوهای خود را در کیفیت های مختلف از جمله بلوری بر روی CD/DVD رایت کنید.امکان دیگر این بخش قابلیت انتشار عکس و فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتوب است

Backup: در این بخش می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید فایل های بک آپ خود تا ظرفیت 5 گیگابایت را، رایگان در سایت های به اشتراک گذاری فایل آپلود کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                  

 
كارت صدا يكي از عناصر سخت افزاري استفاده شده در كامپيوتر است كه باعث پخش و ضبط صدا( صوت) مي گردد.کیفیت كارت صدا نقشی اساسی را در کیفیت صدای خروجی کامپیوتر ایفا می کند.نرم افزار هایی نیز در این زمینه وجود دارند که با شناسایی جزئیات کارت صدا و بهبود مشخصات آن،باعث افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر می شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Hear نام نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای کامپیوتر است.این نرم افزار قابلیت افزایش صدا و کیفیت تمامی صدا های برنامه های مختلف سیستم عامل را داراست.با شناسایی کارت صدا اقدام به سه بعدی کردن صدای کامپیوتر می کند.همچنین امکاناتی نظیر باس، spatializationو... دارا می باشد.این نرم افزار قابلیت تنظیم صدای اسپیکر ها را نیز داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                      

 
آپديت کامل تا می 2012 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ

در این پست وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه می 2012 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز ایکس پی نسخه Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي نسخه Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
25 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا می 2012 | بدون هیچ گونه دستکاری
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه می 2012 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است و بدون اشکال می باشد. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط May 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
25 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                  

 

Ashampoo GetBack Photo نام نرم افزار قدرتمند بازیافت اطلاعات مربوط به شرکت Ashampoo بوده که قادر است تا تمامی تصاویر و عکسهای حذف شده و یا فرمت شده در فلش دیسک و یا کامپیوتر شما را بازیابی و یا به اصطلاح Recovery کند، این نرم افزار از محیط ساده و آسان برخوردار بوده که قادر است در مدت کم تصاویر حذف شده از روی فلش دیسک و یا کامپیوتر را با سرعت بسیار بالا بازیافت کند.

برای دانلود رایگان Ashampoo GetBack Photo و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                    

 

در این نوشته از سایت پی سی ایــ افــ قصد معرفی سایتی را داریم که با ورود به آن قادر خواهید بود تا مقدار IQ یا ضریب  هوشی خود را بسنجید، قبل از معرفی آدرس سایت لازم میدانیم کمی در مورد IQ معلومات ارائه کنیم.

IQ گرفته شده از Intelligence Quotient بوده یک نسبت است که از تقسیم سن عقلی بر سن تقویمی ضرب در ۱۰۰ به دست میاید، IQ همان ذکاوت و هوشیاری را گویند. افرادی که ضریب هوشی بالای ۱۳۰ دارند افراد تیز هوش و افرادی که ضریب هوشی بالاتر از ۱۵۰ دارند نابغه اند!

جالب است بدانید که باهوش ترین انسان تاریخ ویلیام جیمز سایدیس امریکایی بود که در سال ۱۸۹۸ میلادی (۱۲۷۷شمسی) به دنیا آمد. او در یک سالگی نوشتن را یاد گرفت و در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا تکلم میکرد و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد بود او سر انجام در ۴۶ سالگی در سال ۱۹۴۴ میلادی درگذشت. جالب توجه اینکه ضریب هوشی او ۲۵۰ بوده است.

برای مشاهده لیست اسامی کسانی که ضریب هوشی بسیار بالای دارند و دریافت آدرس سایت برای آزمایش IQ به صورت آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                           

 

برنامه TeamViewer 7.0.12979 امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این  نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست.
این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد TeamViewer 7.0.12979 در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد ۴ رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از ۱۵ میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و … همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت. در توضیحات تکمیلی هم این نرم افزار به چند مدل عرضه می شود. از نسخه رایگان تا نسخه ای که با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه می شود. نسخه ای که ما برای دریافت شما کاربران قرار داده ایم نسخه کامل خواهد بود. برای این که نسخه ی رایگان را دریافت نمائید می توانید از سایت سازنده با ثبت نام نسخه رایگان را دانلود نمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
24 / 2 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                         

 
Faktor نرم افزاری برای ساخت انواع فاکتور و چاپ و نگهداری آن می باشد. از این نرم افزار می توانید در انواع کارهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار از هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
24 / 2 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                                       

 
اگر اهل فیلم و موزیک باشید و رایانه شما محلی برای ذخیره ی ویدئو های جدید باشد مطمئنا با آشفتگی هارد دیسک خود و بعضا حتی گم کردن فیلم ها و موزیک های خود مواجه شده اید که حتی جستجو در داخل رایانه نیز موثر واقع نشده است. نرم افزار Extreme Movie Manager که امروز در سایت کمیاب با معرفی آن در خدمت شما هستیم تمام مشکلات شما را با کلکسیون سازی فیلم ها حل خواهد نمود.
همانطور که از نام نرم افزار پیداست می تواند یک نرم افزار مدیریت موزیک و ویدیو در رایانه شما باشد. با این برنامه کاربردی شما به راحتی می توانید تمام ویدیو های خود را دسته بندی فیلم نمایید و با اضافه نمودن اطلاعاتی همچون: نام ویدیو، سازنده آن، تاریخ اضافه نمودن آن، کاور ویدیو و … دسترسی های بعدی را به آن ویدیو آسان تر کنید. نرم افزار Extreme Movie Manager یک نرم افزار آنلاین محسوب می شود بدین صورت که شما به راحتی می توانید به صورت کاملا آنلاین به اطلاعات در دسترس ویدیو های خود دسترسی پیدا کنید و آن ها را بر روی هر ویدیو به صورت جداگانه ذخیره کنید.
با نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد همچنین می توانید بخشی برای موزیک ها و ویدیو های محبوب خود ایجاد کرده و دسترسی به آنها را آسان تر کنید. شما با این نرم افزار همچنین قادر خواهید بود اطلاعاتی از AVI, OGG, MPEG, RealMedia and IFO (DVD) را مستقیما خوانده و وارد نرم افزار کنید و این بدین معنی است که شما می توانید تمام کد های صوتی و تصویری را با یک کلیک وارد نرم افزار کنید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه Deluxe Edition این نرم افزار را دانلود نمایید و دیگر از آشفتگی فایل های خود رها شوید و از مشاهده ی ویدیو های خود لذت ببرید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
24 / 2 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                              

 
گوگل ارت یا گوگل ارث برنامه‌ ای‌ است برای دریافت و مشاهدهٰ اطلاعات جغرافیایی جهان، که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌است و نقشهٰ ۳ بعدی زمین نیز نامیده می‌شود. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس ‌برداری هوایی و سامانه اطلاعات مکانی ۳ بعدی جهان بدست می‌آید.با گوگل ارت و در فضای مجازی می‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود.در پست امروز سایت کمیاب نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. نسخهٔ ششم گوگل ارت Google Earth v6 برای هر سه سیستم عامل ویندوز و مک و لینوس ساخته شده است.قابلیت های نسخه جدید: مشاهده و کاوش زمین، تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌ها، اقیانوس‌ها و امکان ذخیره کردن و اشتراک با دیگران.از دیگر امکانات این برنامه می توان به جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن ها اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
24 / 2 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                   

 
ژانر : اجتماعی
فرمت : WMV
حجم : ۳۴۶ مگابایت
محصول : ۱۳۹۰ ایران
کیفیت : DVDRip | عالی
کارگردان : سیاوش اسعدی
بازیگران : گلچهره سجادیه ، شهاب حسینی ، نورا هاشمی ، بهناز جعفری ، افشین سنگ چاپ ، ملیحه نیجومند ، مهدی صبایی و …
خلاصه داستان : داستان روایتگر زندگی زوج جوانی است که با ورود زنی میانسال که خوشنام نیست دستخوش بهران و تغییر می شود …

 




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                             

 
 
ژانر : اجتماعی
فرمت : WMV
حجم : ۳۶۰ مگابایت
محصول : ۱۳۹۱ ایران
کیفیت : DVDRip | عالی
کارگردان : حسین قناعت
بازیگران : آهو خردمند، هومن سیدی، من سادات، سحر دولتشاهی، حسین عابدینی و …
خلاصه داستان : مادری که فکر می کرده فرزندش شهید شده راهی جبهه می شود تا او را بیابد …




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                    

 
ژانر : کمدی
فرمت : WMV
حجم : ۳۲۰ مگابایت
محصول : ۱۳۹۱ ایران
کیفیت : DVDRip | عالی
بازیگران: علی صادقی، ارژنگ امیرفضلی، احمد پور مخبر، یوسف صیادی، مریم سلطانی، یوسف تیموری
کارگردان: حسام حمیدی
خلاصه داستان :__
 




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

          

 






موضوع: <-CategoryName->

               

فرمت : Wmv

حجم : ۳۸۰ مگابایت
 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                         

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 






موضوع: <-CategoryName->

                     


فرمت : wmv

حجم: ۳۲۰ مگابایت

ژانر : اجتماعی

خلاصه داستان :مش رجب تنها بیسواد روستا است . در مراسم خواستگاری دخترش ، پستچی نامه ای برای او می آورد و مش رجب نامه را توسط بهادر معلم روستا – خواستگار دخترش – تحویل می گیرد . بهادر با خواندن متن نامه برافروخته می شود و مراسم بهم می خورد مش رجب می ماند و نامه ای که هر کسی با خواندن آن عکس العمل نشان می دهد …






موضوع: <-CategoryName->

                        

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با نسخه جدید محبوب ترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی،در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. PowerDVD Ultra نام قدرتمندترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی است.این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند می باشد.از مهمترین ویژگی های نرم افزار می توان به امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی اشاره کرد.این نرم افزار فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و ... را پشتیبانی می کند. CyberLink PowerDVD دارای ویژگی منحصر به فرد کنترل از راه دور است. با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار می توانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

 






موضوع: <-CategoryName->

                        

 
شرکت سیمانتک بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است.این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط گری هندریکس با کمک بنیاد ملی علوم آمریکا تاسیس شد.در پست امروز وبسایتمیهن دانلود آنتی ویروس بسیار قدرتمند ساخت شرکت سیمانتک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.Norton 360 نام آنتی ویروسی جدید و بسیار قدرتمند می باشد که به صورت 360 درجه ای از سیستم شما حفاظت خواهد کرد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سیمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود.این آنتی ویروس از معدود آنتی ویروس هایی می باشد که چندین جایزه در فستیوال های مختلف نرم افزاری را به خود اختصاص داده است.این آنتی ویروس،سیستم شما را در مقابل نفوذ هرگونه ویروس،کرم،تروجان،بد افزار و نرم فزارهای جاسوسی حفاظت می کند.با وجود دیوار آتشین خارق العاده ی این آنتی ویروس دیگر نگران حفاظت از سیستم خود نخواهید بود.در نسخه جدید این نرم افزار توجه بسیار زیادی به مقابله با هکر ها شده است.به طوری که با استفاده از این آنتی ویروس به طور حتمی دیگر هکری نخواهد توانست به سیستم شما دسترسی پیدا کند و شما می توانید با خیالی آسوده به خرید های اینترنتی خود برسید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...






موضوع: <-CategoryName->

                      

برای دانلود این فیلم به ادامه مطلب بروید.






موضوع: <-CategoryName->

                     

 

Torjan Killer از جمله برنامه قدرتمند امنیتی بوده که قادر است با قدرت فوق العاده زیاد مانع نفوذ Torjan ها و Spyware ها شود و امنیت سیستم شما را تامین کند.

با Torjan Killer میتوانید سیستم خود را با سرعت بالا اسکن کنید تا تورجان ها و Spyware ها شناسایی شده و پاک شوند.

آخرین نسخه این برنامه امنیتی رایگان Torjan Killer 2.1 بوده که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود آماده شده است.

برای دانلود رایگان Torjan Killer به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                        

 

 

Kaspersky از آنتی ویروس های قدرتمند و معتبریست که تایید شده هزاران کاربر اینترنتی میباشد.

در این پست از سایت پی سی ایــ افــ نسخه آنتی ویروس Kaspersky را برای آندورید آماده ساختیم، با نصب Kaspersky در آندورید خود میتوانید که به راحتی موبایل آندوریدتان را از ویروسها و تروجان ها اسکن کرده و آندوریدتان از ویروسها و تروجانها امن باشد!

Kaspersky تنهای یک آنتی ویروس نیست بلکه ۴ ویژگی که در عکس نمایش داده شده است دارا میباشد.

آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپریسکی برای آندورید Kaspersky Mobile Security v9.10.108میباشد که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود آماده شده است.

در فایلی که برای دانلود آماده شده کرک آنتی ویروس نیز موجود میباشد که میتوانید با کرک آنتی ویروس به صورت همیشه از استفاده آن لذت ببرید.

برای دانلود آنتی ویروس Kaspersky برای آندورید به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                   

ویندوز ۸ حاصل زحمت سرسخت چندسال شرکت مایکروسافت است!

در تاریخ ۲۹/Feb نسخه آزمایشی Windows 8 در سایت رسمی مایکروسافت برای دانلود قرار گرفت.

ویندوز ۸ نسبت به سایر ویندوز های قبلی از سرعت ، قدرت و گرافیک بالا برخوردار بوده و برای بسیاری کارها بهینه سازی شده است.

سیستم عامل زیبای Windows 8 در زبان های مختلف و در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی آماده دانلود شده و همچنین پسوندشان ISO بوده که برای نصب ویندوز باید ابتدا فایل را بر روی دی وی دی رایت کنید.

برای دانلود رایگان ویندوز ۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                     

 

AIMP یک پخش کننده صوتی رایگان بوده که از فرمتهای زیادی پشتیبانی میکند، پلیر قدرتمند AIMP از Windows Media Player و Winamp بهتره بوده و قادر است تا با استفاده کم از منابع سیستم با کیفیت فوق العاده بالا فایلهای صوتی را پخش کند.

AIMP از تمامی فرمتهای صوتی به شمول mp3 ، wav ، wma ،ogg و .. پشتیبانی نموده و از محیط بسیار زیبا برخوردار است.

آخرین نسخه این پلیر AIMP 3.00.981 بوده که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود آماده شده است.

برای دانلود پلیر AIMP به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                         

 

Eset یک شرکت معروف و معتبر در عرصه ساخت آنتی ویروس بوده که آنتی ویروس NOD 32 از محصولات آن است.

آنتی ویروس NOD 32 برای سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و مک تولید شده که در این پست از سایت پی سی ایــ افـ نسخه آنتی ویروس NOD 32 را برای سیستم عامل Mac آماده نموده ایم.

با ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4 میتوانید که سیستم عامل مک خود را به صورت کامل از ویروس ها ، تروجان ها و بد افزار ها اسکن کرده و پاک سازی کنید.

برای دانلود آنتی ویروس NOD 32 برای سیستم عامل مک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 






موضوع: <-CategoryName->

           

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

GENESIS ♦  MihanDownload  ♦ Serious Economic Simulator


نام بازی: Port Royale 3: Pirates and Merchants
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: GER
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Kalypso Media
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Gaming Minds Studios
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

Port Royale 3: Pirates and Merchants عنوان یک بازی استراتژیک بی نظیر است که هم اکنون قصد معرفی و ارائه ی آن را داریم . بازی Port Royale 3: Pirates and Merchants از آنجایی آغاز می شود که گیمر خود را در سواحل کارائیب در قرن هفدهم می بیند ! در جین مبارزاتی که دارید کشور های ، انگلستان، اسپانیا، فرانسه و هلند در سواحل کارائب به دنبال برتری جنگی هستند !
ادامه ی نقد بازیPort Royale 3  Pirates and Merchants   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...






موضوع: <-CategoryName->

                



|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.5 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

REGION FREE ♦  MihanDownload  ♦ XPG

نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. همین جا به طرفداران پی سی اعلام می کنم که نسخه ی رسمی این بازی برای ویندوز در تاریخ 29 می سال 2012 میلادی انتشار رسمی می کند.باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
22 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

               


|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.5 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

Bloodforge ♦ MihanDownload ™ ♦ XBLA


نام بازی: Bloodforge
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
Region: Free
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Microsoft Game Studios
نوع انتشار : License
مد بازی : 
حمایت توسط : Climax Group
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه یک بازی فوق العاده جذاب با سبک و سیاق نو به هنگام آماده کرده ایم . عنوان این بازیBloodforge نام دارد که در اواخر آپریل سال 2012 میلادی منتشر شد . از بازی Bloodforge تحت عنوان های دلهره آوری همچون تاریکی ،بی رحمانه  یاد می شود . این در حالی است که  اکشن نبرد در این بازی بر اساس  ancient Celtic world چیده شده است .  در این بازی سرنوشت خدایان مشخص خواهد شد .
ادامه ی نقد بازیBloodforge  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
22 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                         

 

پشتو و دری دو زبان رسمی کشور افغانستان است، که زبان پشتو قدامت تاریخی زیادی دارد!

در این دیکشنری که آماده کردیم شما میتوانید به راحتی لغات پشتو را به انگلیسی و یا لغات انگلیسی را به پشتو ترجمه و استفاده کنید.

این دیکشنری وزن کم داشته و برعلاوه ساده بودن در نصب ، قابل اجراء بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ است.

برای دانلود دیکشنری پشتو به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                  

 

دیکشنری Babylon یکی از دیکشنری های قدیمی بوده که ساخته شده توسط شرکت Formula میباشد.

دیکشنری بابیلون از سال ۱۹۹۷ به بازار عرضه شد! از همان اوایل توانست کاربران زیادی را جذب نموده و حدود ۵۰ زبان دنیا را بتواند به یکدیگرترجمه کند. بابیلون درحال حاضر ۳۰ ملیون کاربر در سراسر دنیا دارد.

نرم افزار Babylon یک محیط ساده و راحتی را جهت ترجمه فراهم میسازد، نسخه ای که توسط پی سی ایــ افــ آماده دانلود شده است یک نسخه کامل بوده که شامل دیکشنری های انگلیسی به فارسی ساده و پیشرفته فارسی به انگلیسی، فارسی به فارسی، اصطلاحات کامپیوتری، خطاهای مودم، اصطلاحات چت و … را شامل میشود.

برای دانلود رایگان Babylon 9 و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

کلک ۲۰۰۰ یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه نوشتن دست خط هایی مثل  نستعلیق ، نسخ ، ثلث ، طاهری و شکسته میباشد.

همچنان Setup برنامه طوری طراحی شده است که زمانی شما کلک را نصب کنید به صورت خودکار کرک هم نصب میباشد و دیگر  لازم نیست که شما زحمتی رو کرک بگذارید و همچنان داخل فایلی که دانلود میکنید آموزش تصویری کلک ۲۰۰۰ هم گنجانیده شده است.

لازم به ذکر است که دست خط نستعلیق این نرم افزار با فونت ایران نستعلیق کاملا متفاوت است. در این نرم افزار امکان نقطه گذاری و کشش حروفات موجود است.

توجه داشته باشید که زمانی که برنامه کلک را باز کنید امکان دارد آنتی ویروس شما فایل Kelk2K.exe را به حیث ویروس بشناسد و نرم افزار اجرا نشود! جهت باز شدن برنامه ابتدا آنتی ویروس خود را غیره فعال نموده سپس برنامه را اجرا نمایید.

برای دانلود رایگان نرم افزار کلک به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

اگر یک وبگرد حرفه ای باشید حتما با سایت های مثل photofunia که عکس را به صورت آنلاین در قاب میگیرند ؛ در حالت های مختلف دیزاین میکنند و … آشنا هستید.

این برنامه  که پی سی ایــ افــ خدمت تان تهیه نموده است قادر است تا کارهای این سایت ها را برعلاوه بر افکت ها و استایل های جدیدتر روی سیستم خودتان بدون نیاز به اینترنت انجام دهید و در سیستم خود ذخیره کنید.

عکسی که در فوق مشاهده میکنید تصویری از محیط برنامه میباشد، دقت داشته باشید که فرمت عکسهای که وارد میکنید حتما باید JPG باشد.

از جمله ویژه گی ها این نرم افزار میتوان به قابل نصب و اجراء بودن آن روی ویندوزهای XP ، ویستا و ۷ اشاره نمود.

برای دانلود رایگان PhotoShine 3.5 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

FotoSketcher یک برنامه جالب و جذاب بوده که به وسلیه این میتوانید تا تصاویر دیجیتالی و طبیعی تان را به تصاویر هنری و رسم شده و همچنان سایر افکتهای جذاب  تبدیل کنید و لذت ببرید.

ز یک برنامه رایگان بوده که آخرین نسخه آن که نسخه FotoSketcher 2.25 برای دانلود قرار داده شده است.

با FotoSketcher 2.25 میتوانید که عکسهای دیجیتالی تان را به افکت هاهای مختلف و حیرت آور و  جذاب تبدیل کنید!

از جمله قابلیت های برنامه کاربردی FotoSketcher 2.25 میتوان به قابل نصب بودن بر روی تمامی ویندوزها از جمله ویندوز ۷ اشاره کرد.

برای دانلود رایگان FotoSketcher به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت پی سی ایــ افــ نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

Flash Player از جمله برنامه های ضرروی بود که بخاطر وجود داشتن فایلهای فلش در بعضی از وبسایت ها لازم و ضرروی هست.

آخرین نسخه این فلش پلیر برای سیستم عامل آندورید Adobe Flash Player Android 11.1.112.61بوده که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود آماده شده است.

با نصب این فلش پلیر رو آندورید خود میتوانید تمامی فایلهای فلش را مرورگر ها بدون کدام مشکل مشاهده کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

Y! Mail نام برنامه کاربردی ، کوچک و رایگانیست که با نصب آن روی موبایل خود قادر خواهید بود تا به اکانت یاهو خود دسترسی داشته باشید، ایمیل دریافت و یا ارسال کنید و از سایر امکانات بر خوردار باشید.

آخرین ورژن این برنامه Y! Mail v2.1 میباشد که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود آماده شده است.

Y! Mail v2.1 به فرمت جاوا ارائه شده است، بنابرین بر روی اکثریت گوشی های موبایل نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و سایر موبایلهای که از جاوا پشتیبانی کنند قابل نصب و اجراء است.

برای دانلود Y! Mail به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

English in a Month یک برنامه جالب و آموزشی برای آندورید بوده که با نصب و اجراء و گوش دادن به آن قادر خواهید بود که زبان انگلیسی را در یک ماه فرا بگیرید!

پایه و اساس کارکرد این نرم افزار برای آموزش زبان انگلیسی به صورت شنیداری و دیداری و فراهم کردن محیطی کاملا انگلیسی می باشد و از روش های روتین آموزشی که با قواعد دستوری شروع می شوند کمتر استفاده می کند.

آخرین نسخه این نرم افزار English in a Month v1.5 بوده که توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود قرار داده شده است.

برای دانلود رایگان English in a Month و مشاهده روش نصب آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

در این پست از سایت پی سی ایــ افــ مجموعه آیکون های کاربردی و جدیدی را برای دانلود آماده نموده ایم که OS Icon Set نام دارد، این سری از آیکون ها از کیفیت بالا برخوردار بوده و طراحان خوش سلیقه میتوانند از این آیکون های در طراحی امورات گرافیکی خود استفاده کنند.

برای دانلود آیکنون OS Icon Set به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

 

در این پست از پی سی ایــ افــ مجموعه ای از آیکون های زیبا و کاربردی را تهیه دیدم، این آیکون در دو پسوند ico و png آماده دانلود شده است، این مجموعه آیکون مناسب وبمستران ، طراحان وب و برنامه نویسان میباشد.

امیدواریم که از این مجموعه آیکون استفاده نمایید.

برای دانلود آیکون به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

در این مجموعه چندین لوگو با کیفیت بالا در فرمت Eps آماده دانلود می باشد که طراحان و گرافیست با استفاده از این مجموعه می توانند در زمان خود برای طراحی انواع لوگو برای شرکت های تجاری و صنعتی صرفه جویی کنند و البته با تصرفات و تغییرات مورد نظر خود نیز می توانند آن ها را باب تمایلات خود و سفارش دهندگان آماده کنند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

 

مجموعه آیکن های زیبا گوگل پلاس را برای کاربران پی سی ایــ افــ آماده دانلود نموده ایم، در این مجموعه تمامی انواع مدل های های آیکن های Google Plus هم از جدید و از هم از قدیمی گنجانیده شده است.

برای دانلود آیکون های گوگل پلاس به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

 

دانلود بازی سرگرم کننده و زیبا بازی با کلمات
این یک بازی بسیار زیبا و مفید ایرانی به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما سعی می کنید با حدس زدن حروف مختلف به پرسش های متنوعی که در هر مرحله مطرح می شوند پاسخ دهید.حتما دانلود کنید خیلی جالبه




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

 

 

 

اینبار پی سی ایــ افــ تم نوکیا سری ۴۰ ورژن ۳ را برای گوشی های نوکیا مدلهای ۵۶۱۰ و ۵۳۱۰ و ۶۳۰۰ و … مانند آن ترتیب نموده است.

این تم های زیبا که در این پست قرار داده شده  با تمامی گوشی های نوکیا سری ۴۰ که دارای رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل هستند سازگار است.

برای دانلود این تم های زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
20 / 2 / 1391برچسب:دانلود تم,


موضوع: <-CategoryName->

 

 

این بار پی سی ایــ افــ برای کاربران خود مجموعه تم های عاشقانه را برای نوکیا سری N تهیه نموده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
20 / 2 / 1391برچسب: 3250, 5500 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, 5700 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, 6110, 6121 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, 6290 6220 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E50 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E51 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E60 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E61 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E62 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E65 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, E70 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N71 E90 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N73 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N75 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N76 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N77 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N78 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N80 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N81 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N82 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N91 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N92 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N93 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N95 دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, N96 دانلود تم عاشقانه, برای نوکیا, دانلود تم عاشقانه برای نوکیا, دانلود تم عاشقانه برای نوکیا سری 60 ویرایش 3, دانلود تم نوکیا, دانلود تم های Nokia سری N, دانلود تم های جدید نوکیا سری N, دانود تم زیبا برای نوکیا سری N ,


موضوع: <-CategoryName->

 

 

اینبار پی سی ایــ افــ یک تم زیبا را برای گوشی های N95 آماده دانلود نموده است.

امیدواریم که کاربران از استفاده این تم لذت ببرید.

برای دانلود رایگان تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 1498
بازدید ماه : 1498
بازدید کل : 89757
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

سالاری ٍ هرگونه نسخه برداری از این سایت بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد
ایمیل :

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت سایت :